Olaf Kopvillem
ragnar
2007-02-03 07:36:44 UTC
Tere!

Õnnestus lõpuks netist leida Olaf Kopvillemi (kõik?) kolm albumit.
Kahjuks on mp3-d väga kesise kvaliteediga. kel huvi, siis torrent on
saadaval:
http://www.mininova.org/get/569065

Aga minu huvi oleks osta Kopvillemi hästisäilinud vinüüle. Kui kellelgi
vedeleb, siis võtku ühendust! Kui õnnestub mõni soetada, siis teen
korralikud mp3-d ka kindlasti, kuna muidu võivad need lahedad laulud
hoopis välja sura.

Ragnar
a***@gmail.com
2014-02-20 18:39:41 UTC
Post by ragnar
[...]
1960-70 levis Eestis Kopvillemi laule. Need ei ole albumid 1, 2, ega 3, vaid midagi veel paremat. Otsin seda jälge.