Võssotski
ragnar
2007-02-06 01:02:44 UTC
Tere!

Nägin julma vaeva ja kiskusin P2P-st alla hunniku Vladimir Vysotsky mp3
ja wav muusikat. Kogumahtu umbes 1 DVD plaat. Kui kellelgi on huvi, võta
ühendust - leiame variandi kuidas saad omale ka koopia.

Mul uplink nii kesine (alla megabiti per sek), et FTP-sse upiksin mitu
ööpäeva seda kraami.

ragnar
ragnar
2007-02-10 17:33:08 UTC
Paar torrentit Võssotski muusikaga:
http://www.mininova.org/search/?search=saepood
Lisaks leiab siit ka Olaf Kopvillemi 3 albumit ka.

ragnar