DicX film ei mängi häält?????
Juhani
2003-09-08 17:01:42 UTC
Tervist,

Selline probleem, et millise lisa codeci pean installima, kui 3 erinevat
playerit ei mängi mu Win2000 masinal välja ühe DivX filmi häält. St siis
just nimelt ainult ühel filmil hääl puudub, mille audio average data rate on
56.00 Kb/s, sample rate 48.00 kHz ja kanaleid 5. Tavaliselt on need näitajad
vist väiksemad?!?

DivX Player ütleb kogu asja peale sedasi:
The video file you are opening includes audio data that is not recognized by
the DivX Player.
The files contains the following type of data:
Audio data: Tag 8192
You may need to install a new audio codec on your computer to listen to the
audio.
Seega äkki aitate?

PS. Pilt ise on täitsa olemas
ilm
2003-09-08 18:09:10 UTC
Tere.
Proovi AC3 codec, kui ma õieti aru sain.

ilm
von Altroff
2003-09-08 19:05:29 UTC
Post by Juhani
[...]
saamaks teada milliste koodekite jms najal film on tehtud kasuta Gspot
nimelist proget
asja leiab googeldamise abil

trv
Madis
juhani
2003-09-08 21:36:38 UTC
Just.. paremini ei saanudki keegi vastata? AC3 oligi puudu. Palju tänu. Film
ise on Mulholland Drive. Pidavat hea olema. Eks siis nüüd vaata.

Juhani
Redhevil
PS. Pilt ise on täitsa olemas
toivo
Mis asi on dicX?lol
Reijo Toom
2007-09-26 11:11:55 UTC
Post by Juhani
[...]
No ma arvan et Xp Codec Pack peaks asja ära lahendama..Mul oli kunagi
taoline probleem..tõmbasin xp codec packi ja oli korras.
Indrek Salm
2007-09-26 11:14:55 UTC
Post by Juhani
[...]
lülita kõlarid sisse!