Vana Tallinna reklaami muusika.
egon
2005-11-30 19:40:37 UTC
Loll küsimus aga... kas keegi teab, mis lugu mängib Vana Tallinna
reklaami (jookseb Kanal 2-s) taustaks?

egon
Tanel
2005-11-30 21:47:40 UTC
Mingi Riho Sibula lauluga lugu on. Rohkem ei tea.

egon
Allan
2005-12-05 01:09:07 UTC
minu teada on Ultima Thule - Lennelda Priiks (aga t2pselt ei tea kah - kuna
mul pole telekat =) ..aga reklaami olen kunagi n2inud)
______
Polte®
egon
Triin Feldschmidt