Matvere jXululaul
Andre Eli
2004-12-24 22:07:01 UTC
On üks Marko Matvere poolt lauldud jõululaul, mille nime ma ei tea. Äkki
teab keegi selle pealkirja? Selline poolnaljakasnukker laul. Mingit
refrääniosa kui sellist seal ei ole, et selle põhjal tuvastada. Võib-olla
tundis mõni ära sellise kesise info põhjal. Jääb lihtsalt üle loota, et see
ainus Matvere jõululaul on :)

Tänud! Ilusaid pühi.

Andre
k***@postimees.ee
2004-12-25 09:15:20 UTC
Ju tal mõni jõululauluke veel on aga eeldan, et küsija mõtles laulu "Olid
mõnusad jõulud" plaadilt "Jõuluks koju" (BG MUUSIK, 1996).
See on säherdune pool-jutustav laul.

Kaupo