materjalid
riho
2006-03-17 07:39:55 UTC
Kust oleks võimalik osta materjale 'hobikorras' kitarride taastamiseks
(lakid, liimid, astemetraadid jne.).
Riho
Sven
2006-03-17 09:26:06 UTC
Post by riho
Kust oleks võimalik osta materjale 'hobikorras' kitarride taastamiseks
(lakid, liimid, astemetraadid jne.).
Riho
Viimaseid saab pillipoest.

Sven
Jaak Lepik
2006-03-17 09:33:39 UTC
ega keegi oska nimetada trummide mangimisega seonduvalt m6nd Eesti saiti?
pealiskaudne esmane otsing minul tulemusi igatahes ei andnud.

j.
"marko" <markorulli[ätt......]hot.ee>
2006-03-24 07:00:49 UTC
Post by Jaak Lepik
ega keegi oska nimetada trummide mangimisega seonduvalt m6nd Eesti saiti?
pealiskaudne esmane otsing minul tulemusi igatahes ei andnud.
j.
http://foorum.trummar.com/

rada7 foorumites kah muusikud liiguvad
http://www.rada7.ee/?s=f

riho
2006-03-17 11:28:11 UTC
Post by Sven
Post by riho
Kust oleks võimalik osta materjale 'hobikorras' kitarride taastamiseks
(lakid, liimid, astemetraadid jne.).
Riho
Viimaseid saab pillipoest.
Sven
Ehk oskad täpsustada, nendes poodides kus uurimas olen käinud paraku
pole leidnud. Lappasin ka pillipood.ee kataloogid läbi, aga sealgi pole.
Riho
Sven
2006-03-17 13:21:07 UTC
Post by riho
Ehk oskad täpsustada, nendes poodides kus uurimas olen käinud paraku
pole leidnud. Lappasin ka pillipood.ee kataloogid läbi, aga sealgi pole.
Kas küsisid ka? No mine küsi näiteks Stanfordist. Minu teada Schaller
teeb küll astmetraate. Sellises punases väikses pakis nagu neil ikka
igasugused vidinad. Tellida peaks kindlasti saama. Vanasti Loika poes
linnahallis oli küll müügil, aga ma ei tea, mis temast ja ta poest
saanud on (linnahallis enam pole).

Sven